Atemptats contra Sansa

Aquesta pàgina ve relacionada a la pàgina de Luciérnaga titulada Intentos de asesinato contra Sansa, i l'afegim per fer constar el contingut de la pàgina de Tor, tretze cases i tres morts que ens indica on l'advocat Gómez de Olarte assegura que en Muntaner va patir alguns atemptats contra la seva integritat física, però que sembla que en Porta no hi dona massa importància. Llegim a continuació l'extracte de l'entrevista que manté amb el lletrat:

–Me lo presentó un amigo y cuando lo vi me pareció un hombre muy de campo –diu l’advocat–. Era un sujeto peculiar, con las ideas muy claras. Me recordó la película Un hombre y su sueño. Vino aquí con un proyecto aprobado –«¿aprovat?», em pregunto jo– para hacer una estación de esquí que cuadruplicaba Baqueira. Primero no me lo creí, pero trajo documentos y me demostró que tenía razón. Se podía ganar mucho dinero con aquello. Me dijo: «Yo ahora soy el dueño y lo que quiero es mantener la sentencia y, aprovechando que no va a haber voces disonantes, ejecutar el proyecto, que ya lleva mucho tiempo hecho.» Lo quería todo para él. Quería inversores extranjeros y que no tuvieran nada que ver con Andorra. Me explicó que había tenido algún intento de agresión y homicidio, que le intentaron ahogar y le habían pegado un tiro.

 

 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada Destacada

Mor l'Advocat de la Família Sansa i Porta Posa Data a l'Estrena de l'Esperada Docusèrie de Tor

Salutacions i benvinguts sigueu una vegada més a l'únic bloc especialitzat amb la història del poble de les tretze cases, La Maledicció ...