El secreto crucial de Antoni Gil

Antoni Gil José: empleado de Sansa, testigo de la agresión a Sansa, murió el 6 de febrero de 2021. Tuvo bastante relación con el caso, pero nadie se creyó su versión de los hechos. Ni siquiera el juez, el fiscal, la defensa… ¿entonces porque fue clave para la detención de Mont y Marli? No está claro que pasó, pero según Gil presenció la agresión, no el asesinato, porque a Sansa lo metieron en la casa después de darle una serie de golpes críticos. Según Gil algo más pasó, pero en el programa 30 Minuts, él mismo lo reconoce, y que piensa que allí había más gente, pero no quiere decir nada más, a no ser que sea en presencia de un juez. ¿Volvió a declarar? ¿Será Carles Portes el hombre privilegiado, que supo realmente, de la declaración del episodio que ocultó Gil en el programa? ¿Será por ello que Carles declaró que sabe quién es el asesino? ¿Sería Gil el que le puso en la pista crucial, para desvelar la identidad del gran personaje misterioso de Tor?

 

 

Luciérnaga.

 

2 comentaris:

  1. Bones. Felicitats pel blog. Fixa't que jo crec que va ell mateix en Gil José que va matar en Sansa, sol o acompanyat de la parella aquella de perduts, doncs els hi devia calés a tots tres i van quedar emprenyats per que el vell va malbaratar el negoci que estàven muntannt... Aquell vell no va estar mai bé del terrat i només faltava que el fessin amo i senyor de tota la muntanya. Aquell fotut jutge no sap el que va fer. Hagués hagut de callar és lo que hauria hagut de fer.
    Au a tornar-hi.

    ResponElimina
  2. Bona tarda seguidors de la MMT. Bona comentarista anònim.
    Gràcies pel seu comentari. Ens agradaria que ens expliqués millor aquesta acusació a l'Antonio Gil, com i perquè va arribar a aquesta conclusió, o si potser només és una especulació. Esperem els seus comentaris i benvingut o benvinguda a la MMT.

    Salut
    El Minaire.-

    ResponElimina

Entrada Destacada

Nova Actualització de la Cronologia dels Fets de Tor

Salutacions i benvinguts sigueu una vegada més a la MMT . Tot just acabem d'actualitzar l'entrada titulada Cronologia dels Fets de T...